10 tipů k tréninku

Trénink boxu

10 tipů, které obohatí váš trénink.

1. Při tréninku se snažte o aktivní odpočinek – mezi koly poskakujte nebo běhejte na místě a udržujte tělo v pohybu.

2. Jestliže je pro vás aktivní odpočinek náročný, zkraťte pauzi mezi koly.

3. Pokud chcete soupeři ztížit provedení úderu ze silnější ruky a bojujete proti klasickému gardu, pohybujte se doprava. Pokud stojíte proti obrácenému gardu, soustřeďte se na levou stranu.

4. Vždy pečlivě kryjte bradu, která je nejzranitelnějším místem.

5. Nikdy nespouštějte pohled ze soupeře. Nezáleží na tom, zda se jedná o sparing nebo stínový box před zdrcadlem – neztrácejte pohled ze svého cíle.

6. Nikdy se neotáčejte zády k soupeři. Může to vypadat jako jednoduchý úkol, ale většina začátečníků se tímto způsobem snaží vyhnout úderům.

7. Snažte se souboj udržovat ve svém tempu – nedovolte soupeři převzít kontrolu.

8. Pohybujte se ve středu ringu. Vyhýbejte se rohům a provazům.

9. Po většinu pohybu udržujte váhu na bříškách chodidel.

10. Při úderu vydechujte. Díky tomu lépe ustojíte případný protiúder.

Zdroj: www.boxing-for-life.com

Zaujal vás článek? Sdílejte ho:
Pridat.eu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *