3 způsoby, jak si udržet a vyladit váhu

Ladíte váhu? Potřebujete si udržet hmotnost, abyste zůstali v odpovídající váhové kategorii? Hledáte ideální způsob udržení hmotnosti, aniž byste museli hladovět, a tím podávali nevyrovnané výkony? Podívejte se na tři základní tipy, které když vhodně zkombinujete, máte zajištěnou nejen stabilní váhu, ale i maximální výkony.

1. Jezte 5krát denně menší porce

To nejhorší, co můžete udělat, je vynechávání jídel. Pokud bude vaše tělo bez živin, bude si myslet, že hladoví. A místo toho, aby postupně snižovalo nebo udržovalo stabilní váhu, bude se naopak snažit udržet každičký gram tuku „na horší časy“.

Nejdůležitějším jídlem dne je snídaně. Největší porcí by však měl být oběd.

2. Rozhodují detaily

Každý jídlo během dne by mělo být složeno minimálně ze tří různých zdrojů.

Máte na oběd těstoviny? Přidejte k nim maso a rajčatový protlak. K sacharidům a bílkovinám získáte i dostatek vitamínů a dalších cenných látek.

Nemusíte si odbírat chutné věci. Zkuste je ale v jiné formě. Místo másla, která má okolo 80 % tuku, jsou tu margaríny s 20 % procenty tuku. Takto se dá postupovat všude. A rozdíl je značný.

3. Nechte si sestavit výživový plán

Univerzální řešení. Obraťte se na profesionála v oboru výživového poradenství. Nemusíte mít obavu z toho, že za odbornou pomoc zaplatíte tisíce korun. Díky moderním technologiím získáte pečlivě sestavený plán na míru už za pár stovek.

Výhody nutričního specialisty

  • Výživový plán na míru vašemu tělesnému typu
  • Vyladíte váhu a budete podávat lepší výkony
  • Vše vyřídíte on-line

Služeb nutričního specialisty on-line využijte na webu správné hubnutí.cz.

Zaujal vás článek? Sdílejte ho:
Pridat.eu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *